الصفحات

السبت، 31 يناير 2015

مقدرش أقول آه بقلم الاستاذه / سمية عبدالقادر








مقدرش أقول آه..........من خواطري.....بقلم سمية عبد القادر
مقدرش أقول آه......مقدرش أقول لأ
يمكن.....أقول آه.....وغيري يقول لأ
لا ...عارفة أقول آه.ولا عارفة أقول لأ
المشكلة مش في آه ولا لأ
المشكلة في الكيان اللي اتغير
من غير ما أقول الآه ومن غير ما أقول لأ
سمية عبد القادر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق