الجمعة، 6 فبراير 2015

..عيد الحب... بقلم نور عبد المنعم


........
..عيد الحب.........
بيسالونى هديتك ايه فى عيد الحب
قولهم قلبى واللى فيه
وحبى مش كفايه عليك
انا روحى وعمرى ليك

وكل حاجه جميله فى حياتى مش كتير
.......عليك.......
اصلى بحبك من زمان
وحبك جوايا فى كل مكان
صاحيه ونايمه بفكر فيك
والعالم كله مش كفايه عليك
أتمنى اسعدك واكون حياتك
...ودنيتك. ...........
إملى فى رضاك
وحلمى أكون معاك
بشتاقلك فى كل دقيقة
وقلبي بيقول الحقيقه
بحبك واعشق عليك البرئيه
كل يوم بالنسبه لفلبى عيد
فى حبك فرحان وسعيد
على ايدك قلبى اتعلم الهوا
ومن هواك قلبى ارتوى
ومهما مر الزمن مليش عنك غنى
وانت لقلبى طبيب ودواء
بحبك تكون جنبى
ومتفارقش ثانيه قلبى
نفسى اضمك لحضنى وأصرخ وأقول
.............دا حبيب قلبى===

كلماتى الشاعره -نور عبدالمنعم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون