الصفحات

الاثنين، 13 أبريل 2015

آه لو كنت أنساك .بقلم / الشاعرة كريمة دندش

آه لو كنت انساك.
وأنسى فرحتى بهواك.
وأنسى احساسى معاك.
وأنسى كل الذكريات.
آه لو كنت أنساك.



وانسى عذابى معاك.
وانسى يوم لؤاك.
وانسى ليالى السهر وياك.
ازاى انساك.
وأنا روحى وقلبى معاك.
آه لو كنت انساك.
بقلم / كريمة دندش

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق