احساسنا مات و اندفن .. و الدمعه كت ف عنيه .. و لفوه بسرعه ف كفن ... ولا حد صلى عليه .. حضر العزا الأخلاق .. واتنين تلاته وفاء .. أما اللي اسمه نفاق ... عامل فرح جاب فيه .. فوضى مع إهمال .. و الكدب كان طبال .. يا ساده عندي سؤال .. احساسنا مات و اندفن ولا احنا صابنا العفن ؟!! سيد صادق
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق