* صعبه الحياه *
وصعوبتها انك البني آدم
الوحيد اللي فيها نادم
لأنك معرفتش تكمل سكتها. '' ''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها أن الكل فيها فاني
وملوش دور تاني
ولو اتمنيت الأماني
هتنقضي سكتها. '' ''''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها ف لف ودوران
وعيشه من غير عنوان
مفيهاش زره أمان
علشان نسيت غايتها. '' '''''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها انك تفقد حد عزيز
انك تتعب ف التجهيز
وف الاخر تلقاه في طينتها. '' '''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها لما تدنك لآخر العمر
مستبدل الخير بالشر
تلاقي نفسك لابس في حطيتها. '' ''''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها لما تحس انك مش عايش
ولو عشت بتكون ع الهامش
ومش عايش غير على هيافتها. '' '''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها لما الكُل يقولك كُل
تيجي تاكل تاكل قشرتها. '' '''''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها انك مش شايف ملامح سكتها
تجري وتشقي وتجتهد
ونهايتك ف ترابها وبيتها. '' ''''''''
* صعبه الحياه *
*************
إيهاب حسن 11/7/2016
وصعوبتها انك البني آدم
الوحيد اللي فيها نادم
لأنك معرفتش تكمل سكتها. '' ''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها أن الكل فيها فاني
وملوش دور تاني
ولو اتمنيت الأماني
هتنقضي سكتها. '' ''''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها ف لف ودوران
وعيشه من غير عنوان
مفيهاش زره أمان
علشان نسيت غايتها. '' '''''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها انك تفقد حد عزيز
انك تتعب ف التجهيز
وف الاخر تلقاه في طينتها. '' '''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها لما تدنك لآخر العمر
مستبدل الخير بالشر
تلاقي نفسك لابس في حطيتها. '' ''''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها لما تحس انك مش عايش
ولو عشت بتكون ع الهامش
ومش عايش غير على هيافتها. '' '''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها لما الكُل يقولك كُل
تيجي تاكل تاكل قشرتها. '' '''''''''
* صعبه الحياه *
وصعوبتها انك مش شايف ملامح سكتها
تجري وتشقي وتجتهد
ونهايتك ف ترابها وبيتها. '' ''''''''
* صعبه الحياه *
*************
إيهاب حسن 11/7/2016

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق