الاثنين، 13 يونيو 2016

حبيبتى.... بقلم الشاعر مودى الديب

حبيبتى ونور عنيه وتوأم روحي :
خلاص عرفت معنى الحنان فى لمسة إيديكي .. لمست كل الوجود بيدوب فى نظرة واحدة من عنيكي .. بحس بطعم الحياه وازاي جميل وسعيد أول ما بنده عليكي .. شفايفك نهر الحياه وخدودك ورود وعبير وقلبي مشتاق إليكي .. مفيش سعادة من غيرك فى قلبي دانا كلي ملهوف عليكي .. حنين ورقة وأنوثة مالياكي بجنون وحنان تمللي ماليكي .. ياأول وآخر حب جوايا خلاص أنا دوبت دوب فيكي .. طيور الغرام طايرين وحمام سلام بيسأل فين أراضيكي .. بشوف نفسي جمبك سحابة بتضلل كل مكان عليكي .. خديني من نفسي لحظة أتوه فيها بين إيديكي .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون