يا حبيبتي ....... مش ممكن نتوه عن بعضنا
...
...
نبعد نفارق ............جوه منا حبنا
مليا العيون لهفه وغرام ... .. ... لو حتي مات بنا الكلام
أحساسي بيكي .. . .. أقوي من كل الظروف
وشعور شجن .. . .. يغزل كلام اجمل حروف
حاسك معايا .. . .. جوه مني بعشقك
وقلبي .. . .. وكل حته فيه بتندهك
صعب السنين تمحي .. . .. الحنين من قلبنا
غدر الزمان مهما كان .. . .. بيزيد ويقوي حبنا
انا روحي فيكي .. . .. وانتي روحك فيه انا
هيمان في حبك .. . .. وانتي عشقاني انا
يكفيني اسرح فيكي .. . .. واحلم باللقا
فارس وعاشق في الهوي .. . .. وانتي المني
مليا العيون لهفه وغرام ... .. ... لو حتي مات بنا الكلام
أحساسي بيكي .. . .. أقوي من كل الظروف
وشعور شجن .. . .. يغزل كلام اجمل حروف
حاسك معايا .. . .. جوه مني بعشقك
وقلبي .. . .. وكل حته فيه بتندهك
صعب السنين تمحي .. . .. الحنين من قلبنا
غدر الزمان مهما كان .. . .. بيزيد ويقوي حبنا
انا روحي فيكي .. . .. وانتي روحك فيه انا
هيمان في حبك .. . .. وانتي عشقاني انا
يكفيني اسرح فيكي .. . .. واحلم باللقا
فارس وعاشق في الهوي .. . .. وانتي المني
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق